Болашақ Audi F1 командасы мен Adidas көпжылдық серіктестік орнатқанын хабарлады. Осы келісім аясында неміс спорттық тауарлар өндірушісі команданың ресми киім серіктесі болады. 2026 жылғы маусым басталар алдында ұсынылатын коллекция айқындылығы мен дәлдігімен ерекшеленетін стильді дизайнды заманауи технологиялармен үйлестіреді.
Серіктестік шеңберінде Adidas пен болашақ Audi F1 командасы жүргізушілерге, механиктерге, инженерлерге және трассадағы басқа да мүшелерге арналған жоғары технологиялық жабдықтың толық жинағын жасау үшін тығыз жұмыс істейді. Негізгі мақсат – командаға күнделікті жұмыс барысында барынша қолдау көрсететін әрі жоғары нәтижелерге жетуге мүмкіндік беретін функционалды өнімдер шығару. Үздіксіз даму үстіндегі спортта бұл коллекция сондай-ақ автоспорт мәдениетінде жаңа үрдістер қалыптастырады — Adidas-тың алдыңғы қатарлы технологиясы мен инновациялық көзқарасын біріктіре отырып.
Бұл серіктестіктің жүрегінде жанкүйерлер тұр. Сондықтан Adidas пен болашақ Audi F1 командасы олардың спортқа деген құштарлығын басынан бастап ескеріп, жабдық жасаудан тыс ынтымақтастықты дамытты. Спорт пен инновацияға, сондай-ақ эмоционалды дизайнға деген ортақ құштарлықтың арқасында екі бренд эксклюзивті киім, аяқ киім және аксессуарлар желісін бүкіл әлем бойынша алғашқы жарысқа дейін-ақ ұсынады. Бұл жанкүйерлерге команданы қолдау мүмкіндігін береді.
Гернот Дёллнер, AUDI AG бас директоры және Sauber Motorsport AG директорлар кеңесінің төрағасы:
«Adidas пен Audi-ді жоғары деңгейлі спорттағы ондаған жылдық серіктестік байланыстырады – ортақ құндылықтар мен нәтижелер арқылы шабыт беруге деген ұмтылыстың негізінде. Біздің Формула-1-дегі серіктестігіміз инновациялар мен жоғары нәтижелерге ұмтылудан да асып түседі: ол екі прогрессивті брендтің күштері мен көзқарастарын біріктіреді. Алдағы Adidas коллекциясы Audi-дің жаңа дизайн философиясына сай айқындық пен дәлдікпен ерекшеленеді. Біз брендіміздің автоспорттың ең жоғарғы класына кіруін Adidas-пен бірге жүзеге асырып отырғанымыз – серіктестігімізге деген зор сенім мен құрметтің айғағы».
Бьёрн Гульден, Adidas бас директоры:
«Біз болашақ Audi F1 командасының серіктесі болғанымызға және олардың автоспорттағы ең жоғарғы деңгейдегі дебютін қолдайтынымызға мақтанамыз. Төрт сақина мен үш сызықтың 2026 жылғы паддокта тоғысуы автоспорттағы жаңа әрі қызықты кезеңнің басталуы болып табылады. Формула-1-ге деген тұрақты берілгендігіміздің бір бөлігі ретінде бұл серіктестік ортақ құндылықтар мен инновациялық көзқарасқа негізделген брендтермен ынтымақтастығымызды көрсетеді – трассада да, сыртында да. Біз жүргізушілер мен команданы қолдау және автоспорт жанкүйерлерінің жаңа буынын шабыттандыру үшін жоспарлағандарымызды таныстыруды асыға күтеміз!»
Джонатан Уитли, болашақ Audi F1 командасының жетекшісі:
«Бұл серіктестік төрт сақина мен үш сызықты жаһандық сахнада біріктіріп, Audi F1 командасы ретінде старттық қатарға шығу жолындағы батыл қадамды білдіреді. Adidas-пен бірге біз команда мүшелерін ең маңызды сәттерде нәтижелілікті арттыратын элиталық спорттық жабдықпен қамтамасыз етеміз. Жарыстан тыс бізді инновация, стиль және жетілдіруге деген үздіксіз ұмтылыс біріктіреді. Бірлесе отырып, біз батыл бренд-активациялар мен жаңа әсерлерді жасаймыз».